Steve Jobs i jego poglądy w sprawie pozycjonowanie

Niezbyt drogie pozycjonowanie - banalny sposób aby Twoja witryna www urosłaa nad konkurencję

Podczas gdy Internet trafił pod strzechy pozycjonowanie nie było jeszcze aż tak znaczące. W przypadku gdy byliśmy zainteresowani pewnym zagadnieniem to musieliśmy poznać adres konkretnej strony bądź korzystaliśmy wraz z katalogów
online które grupowały witrynki internetowej według odpowiednych kategorii. Wraz z postępem globalnej sieci coraz większą popularność uzyskiwały wyszukiwarki internetowe dzięki którym mieliśmy możliwość odkryć zajmujące naszej firmy tematy. W tym momencie najbardziej popualrną z nich jest ewidentnie Bing chociaż egzystują również jego alternatywy np. Bing albo Yahoo. Chociaż zapewne żadna osoba nie ma wątpliwości iż to produkt firmy z rezydencją w Mountain View jest królem na tym polu. Możemy się na to obrażać ale to i tak nie przekształci istniejącego stanu materii. Mówi się nawet, iż jeśli jakiegoś elementu nie ma w Yahoo to nie egzystuje i jest to po frakcji racja. Mamy możliwość się zżynać na taki stan rzeczy ale nie posiadamy w końcu nawet narzędzi żeby to odmienić. Postać rzeczy potrzebuje tylko naszej akceptacji. Krocząc dalej tym tropem warto wspomnieć jak potężne przesłanie odgrywają przeszukiwania Google po nowoczesnym marketingu tzw. e -commerce i sprawa pozycjonowania. Swego czasu starczyła banalna strona aby zaistnieć w necie. W dniu dzisiejszym to podwalina wyjąwszy której masa biznesów nie ma szans na koszty utrzymania się na rynku. Kupujący szukający konkretnego towaru lub usługi wyszukuje przeważnie w sieci internetowej, zastanawia się jak i również w przyszłości dokonuje decyzji na temat nabyciu. Gdy prowadzisz krajowe przedsiębiorstwo to bez 2 zdań jesteś zobligowany ulokować pieniądze w pozycjonowanie.

Tutaj należy sobie zakomunikować wiele słów o pozycjonowaniu.
Generalnie możemy stwierdzić, że jest to wiele przeróżnych prac które posiadają na celu wstawienie naszej stronki internetowej na jak najkorzystniejszej lokalizacji w efektach wyszukań Google. Badania statystyczne wyraźnie wskazują, iż liczy się tutaj w zasadzie jedynie naczelna strona z rezultatami. Jeżeli nasza witryna internetowa znajdzie się na kolejnych to nie zaakceptować posiadamy większych szans dzięki zaistnienie w sieci a naszym samym świadomości potencjalnych klientów. Jeżeli jednak już znajdziesz się na pierwszej stronie (a w zasadzie Twa strona www) to najogromniejszą kilkalność mają strony będące w czołówce wyszukań. Około od pierwszego do trzeciego (nie uwzględniamy oczywiście ludzi witryn które zostały opłacona i jako reklamy zawsze są na czele).

Pozycjonowanie składa się przede każdemu z czynności o charakterze SEO. Rozumiemy tutaj przy pierwszej kolejności takie sprawy jak porządnie wyselekcjonowane słowa kluczowego pod pozycjonowanie (słowa poprzez które przypuszczalny Internauta będzie wyszukiwał i do naszej firmy trafi). Np. jeżeli prowadzimy warsztat fotograficzny to zostały by to takie wyrazy jak: foto, fotografie, fotografie, zdjęcia do dokumentów, wywoływanie zdjęcia, drukowanie zdjęcia, tanio foto tanie zdjęcia itp. Dodatkowo warto napomknąć na temat zlokalizowaniu naszego miejsca tj. określenie miasta albo okolicy w którym mieści się się nasz punkt, w takowym przypadku fraza przyjęła by postać np. foto warszawa. Niezaprzeczalnie placówek zajmujących się zdjęciami jest pełno zaś co za tym zmierza tego wariantu fraza wydaje się być wysoce konkurencyjna co powoduje że nasze działania mają obowiązek zostać jeszcze wzmocnione za pośrednictwem szereg innych czynności. Jeśli dopiero budujemy naszą stronę internetową to zwróćmy uwagę które to słowa umieszczamy na polskiej stronie. Robot googla czyli program przeszukujący odmęty sieci jest tak skonstruowany, iż widzi jedynie tekst w postaci danego kodu np. html. W związku z tym na naszej witrynie winny się odszukać takie słowa jak nadmienione już: foto, najlepsze foto itp. Ważnym jest aby były one umieszczone za każdym razem na początku akapitów tak zwanym. część „head” czyli h1 h2 h3 itd. i w głównym znaczniku „Title” czyli tytuł. Prócz tego zasadnicze jest linkowanie wewnętrzne innymi słowy np. tagi którymi oznaczamy dane artykuły a klikając w nie możemy trafić na treści o bliźniaczej tematyce. Dzięki tym linkom robot gogle szybciej pozna treść naszej strony a tym samym szybciej będzie ona zaindeksowana - zapisana i widoczna w wynikach Google. Dodatkowo właściwe pozycjonowanie to także opisywanie artysta grafik, obrazków i zdjęć które umieszczamy na naszej stronie. W pierwszej kolejności to sama nazwa pliku np. grafiki potrafią mieć nazwę foto1, foto2, foto 3 itd. Prócz tego zdjęcia umożliwiają rozwijanie znaczników „alt” czyli opisów do fotografii i w tamtym miejscu również możemy umieścić słowa kluczowe na jakich szczególnie nam zależy. Nie wolno nam oczywiście przesadzić z ich liczbą ponieważ Google może to potraktować jako nieuczciwą odmianę pozycjonowania. https://diigo.com/0fmlw9 Przy okazji powinno się dodać o takiej rzeczy jak wielkość umieszczanych grafik. Kompresja bardzo często wydaje się tutaj wskazana. Pomimo faktu, że szybkość przesyłania informacji powiększa się to jednak duże grafiki wyświetlają się więcej skutkiem tego wpływają na odbiór strony przez Internautę. Witryna która wczytuje się wolno jest rzadziej odwiedzana poprzez użytkowników a jeśli w tej chwili na nią wkraczają to zirytowani długością ładowania prędko z niej uciekają. Ów aspekt także wpływa w pozycjonowanie. Nie możemy na temat tym zapominać. Dodatkowo wskazane jest zadbać w tym miejscu o responsywność strony czyli przystosowanie jej do rozmaitych urządzeń na których będzie wyświetlana np. komputer pc, laptop, ekran telewizora, smartfon czy tablet. Na całe szczęście w tym momencie jest wiele programów które ułatwiają budowanie stron internetowych www jak i również to bez znajomości systemu kodowania html. Responsywność stron wydaje się być w nich standardowym narzędziem. W obliczu tego usprawnia to w sporej mierze pozycjonowanie.

Pozycjonowanie a content marketing

Jest to również wielce istotny czynnik jaki odziałuje na pozycję naszej witryny w wynikach Google. Content Marketing czyli w wolnym tłumaczeniu sprzedawanie za pomocą zawartości naszej strony. Więcej obrazują to przykłady. Np. prowadzimy zakład mechaniki pojazdów. Na naszej stronie contentem oprócz samych informacji na temat naszej firmie i propozycji mogą być takie przedmioty jak np. „Jak dobrać najlepszy płyn do spryskiwacza w zimie, na jak zwracać uwagę” - wraz z jednej stron to potrzebna wiedza, która jest użyteczna dla naszego potencjalnego konsumenta albo „Kiedy należy zmienić opony - zużycie bieżnika”. Dajemy realną wartość pod postacią praktycznych porad a ponadto zwiększamy prawdopodobieństwo że podana osoba to właśnie w naszym zakładzie zdecyduje się dzięki wymianę tych przysłowiowych zimówek. Charakter content marektingu zależy oczywiście od branży w której działy. Wydawać by się mogło, że nie wszędzie można go zastosować. Jednak specjaliści z branży pokazują że można to zrobić wszędzie nawet jeśli sprzedajemy np. muszle klozetowe. Całość zależy od działu kreatywnego. W tym miejscu jesteśmy wstanie gładko przejść do następnego zagadnienia ściśle powiązanego wraz z wyżej opisanym zagadnieniem.

Social media i pozycjonowanie

Do niedawna pozycjonowanie a obecność przy social mediach nie była aż tak ważnym. W dzień dzisiejszy jest to nieodzowne. Takie platformy jak Facebook, Youtube, Instagram, Twitter jak i również jeszcze kilka mniej popularnych również mają spore przesłanie jeśli chodzi o pozycjonowanie naszej strony. Mogą one stanowić znakomity sposób w dotarcie do potencjalnego konsumenta i zbudowanie rozpoznawalności swojej marki. Ważnym jest żeby treści tam zamieszczane ukazywały się regularnie. Każda postać fascynująca się profesjonalnie social mediami powie, że wydaje się być to klucz to odniesienia powodzenia.

Poza tym na pozycjonowanie wpływ mają takie funkcjonowania jak spersonalizowana reklama yahoo adwords. Nie wydaje się być to niedrogie narzędzie ale wysoce efektywne na zdobycie klienta obok założeniu, że jest używana w umiejętny sposób. Po jaki sposób działa? Przyjmijmy że prowadzimy księgarnię www i chcemy zwiększyć sprzedaż. Aby pozycjonowanie było sprawne musimy określić grupę docelową do której chcemy dotrzeć i słowa kluczowe na wpisaniu których dana osoba będzie „bombardowana” reklamami z naszą księgarnią lub w tej chwili konkretnym tytułem którego po danym czasie szuka. Bing wie o nas coraz to więcej a w związku z tym promocja przez nich oferowana wydaje się być bardzo skuteczna i po wielu przypadkach przynosząca korzyść.

Pozycjonowanie i link bulding. Budowania sieci linków nie możemy również w tym względzie pominąć. W prostych słowach chodzi o to, że ranga naszej strony i jej „siła” zależy od liczbie linków jakie do pani a prowadzą i jakości tych linków czyli pozycji witryn www na których się znajdują. W tym względzie podstawę stanowią katalogi internetowe przytoczone już na początku tegoż artykułu. Tutaj jednak spełniają inną funkcję niż miało to jeszcze miejsce jakieś kilkanaście lat temu.
Po jakim sposób możemy zbudować pozycję naszej strony i od czego zacząć jeżeli interesuje nas pozycjonowanie. Właściwym rozwiązaniem w tym obszarze jest skorzystanie z obsługi specjalistów, którzy pomogą nam zbudować pozycję naszej strony. Warto w niniejszym względzie zwracać uwagę na kilka zasadniczych szczegółów odnośnie agencji reklamowych/agencji seo tj. jakie projekty już zostały przez panią a zrealizowane, jakie efekty przynoszą ich działania (czy są natychmiastowe ale krótkotrwałe lub trwają dłużej ale odnoszą długofalowy skutek), jakiego wynagrodzenia żądają za swoje pomoce i czy sami są rozpoznawalni w sieci.